El Vendrell, 20 d’octubre de 2026

El regidor d’Instal·lacions Esportives, Àlex Barrera, acompanyat de la regidora d’Entitats Esportives, Mariona Figueras, van presentar ahir a la tarda l’actualització del programa d’activitats dirigides dels Complexos Esportius Municipals del Patronat d’Esports i del Dr. Robert, que s’ha posat en marxa coincidint amb l’inici del curs escolar 2026-2027.

Dins d’una àmplia graella d’activitats adaptades a diferents nivells, unes de les  incorporacions són el ioga i la marxa nòrdica terapèutica. D’altra banda, es mantenen les classes mensuals de “Dansa per a tothom” i l’aquafitness inclusiu. Barrera va destacar que “en els cursos de natació adaptada ja hi tenim més de 50 infants inscrits”.

En aquest sentit, Figueras va posar de relleu “la importància de l’esport per a tothom i l’activitat esportiva com a eina de salut”. En aquesta línia, la figura de l’auxiliar esportiu ajudarà que les instal·lacions siguin més inclusives i s’està treballant amb les conselleries d’Esports i de Salut per a la prescripció esportiva per millorar la salut de les persones.

Per a més informació sobre la programació i inscripcions, les persones interessades poden adreçar-se als Complexos Esportius Municipals o seguir les seves xarxes socials de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament del Vendrell.



©2019 Ajuntament del Vendrell