El Vendrell, 13 de novembre de 2025
Un any més, els Administradors i les Administradores de Santa Anna organitzen la Panera de Nadal! D’aquesta manera, tots els ciutadans de la vila poden col·laborar perquè la propera Festa Major sigui fantàstica i de la màxima qualitat.
La Panera de Nadal està formada per un gran nombre de productes i vals de diferents comerços i establiments del Vendrell. Els Administradors han agraït la bona predisposició dels comerciants, ja que gràcies a ells és possible aquesta panera i ens han facilitat molt la tasca d’organització.
Per participar al sorteig de la Panera, cal comprar butlletes que valen 3€. Cal saber que tots els diners recaptats amb la venta de les butlletes aniran destinats íntegrament a la organització de la Festa Major 2026.
La Panera s’inaugurarà el divendres 5 de desembre a la tarda en un acte on tothom hi està convidat, i estarà exposada a la botiga Goil Security SL, a la Plaça Vella fins el dia del sorteig. Tot i així, a partir d’avui mateix, els administradors ja començarem a vendre butlletes i també se’n podran trobar a les següents botigues:
- Pastisseria Fargó
- Calçats Tarrés
- Goil Security SL
- Frankfurt el Niu
A més, en les properes setmanes, podeu trobar els Administradors fent paradeta de Nadal on vendran, entre altres productes, les butlletes de la panera de la Festa Major. Els punts seran els següents:
- Al Carrer Doctor Robert: els divendres 14 i 28 de novembre.
- A la Plaça del Mercat: els dissabtes 22 de novembre i 20 de desembre.
- A la Rambla: el divendres 12 i el dissabte 13 de desembre.
- A la Plaça Vella: el divendres 5 de desembre a la tarda i el dia 24 de desembre al matí.
D’altra banda, enguany hi ha una novetat en la metodologia del sorteig de la panera. Aquesta ja no anirà lligada al sorteig de La Grossa de Cap d’any, sinó que serà un sorteig independent. Es durà a terme el 27 de desembre a les 12h del migdia en un acte públic.