02_15_ReuniSecundria_webDiversos dubtes i neguits van trobar la seva resposta la setmana passada en una reunió en què els representants dels instituts del Vendrell i de la Regidoria d'Ensenyament i dels Serveis Territorials van explicar als pares i mares el procés de canvi de l'escola a l'institut.

Durant la trobada es van informar les mares i els pares dels joves que actualment cursen sisè de primària i que el curs vinent començaran els seus estudis de secundària. Els joves ja coneixen els diversos instituts on poden cursar l'ESO i estan treballant durant tot aquest curs amb metodologies pròpies de la secundària per tal d'habituar-se a les exigències d'aquest nou nivell en la seva trajectòria formativa.

Per la seva banda, els professors de sisè de primària i els de secundària han fet conjuntament un seminari específic per compartir experiències, informacions sobre les matèries a cursar en un estadi i en l'altre, i sobre l'acompanyament a l'alumnat en aquest procés.

Durant la reunió també es van explicar els processos d'inscripció als centres, quines són les assignatures que s'imparteixen a l'ESO, el professorat que hi ha, el tipus d'avaluació i les normes de convivència i disciplina dels centres, així com també les activitats extraescolars que poden cursar els alumnes. Igualment, es van comentar aspectes relacionats amb l'atenció a la diversitat i a l'alumnat amb necessitats educatives especials.



©2019 Ajuntament del Vendrell